søndag den 14. august 2011

Hvis du går ... Sætninger uden ord


Jeg overtænker det – Vender og drejer det
Ælder og vejer det – Men vil helst fortrænge det
Det ligger bag mine øjne – Selv blinde folk kan se det
Det ligger under min hud – Selv døve folk kan høre det
Prøver virkelig, at gør det – Tage mig sammen og bare glemme det
Prøver ikk’ at røre det – Men det svært ikk’ at vente
Jeg stopper jo ikk’ bare med, at elske – Ikk’ med at hviske
Hun stopper jo ikk’ bare med, at elske – Fuck jeg er et mærkværdigt menneske
Jeg køre beruset – Jeg skær i mig selv
Mine ruder er dukket – Jeg tager bare et glas til
Mit blik er sløret – Jeg er her hvis du vil
Alene, baby! – Lige nu frier jeg til mig selv
Jeg hader mig selv – For ikk’ at ku’ hade dig
Jeg elsker mig selv – For at ha’ elsket dig
Jeg siger mit farvel – Far- farvella!
For i mit hjerte er der ikk’ plads til mig selv – Kun til dig

Hvis du gik, var det, det sidste jeg sagde ... Før jeg satte mig ned og ventede på dig!

Ægte kærlighed, dyr sprut og en Mac ... Holdbart! ... Som når jeg siger jeg elsker ... Ærligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar