fredag den 5. august 2011

Hvad sommerregn fører med sig ... Toby bars;


Min mund er lykkeligt gift med mine tanker – Nik
Så jeg spytter flere sange ud end de fleste gør – Tror du ikk’?
Sange der er dybdegående som mine rødder – Pop musik
Jeg er enestående som mine brødre – Jeg lever evigt
Min hud dufter af Chanel – Og har en snært af smuk kvinde
Hittet laver jeg en gang til – Jeg er videre inden længe
Hopper på tungen – Lader fortiden være sit minde
Nyder udsigten fra toppen – Byder fremtiden velkommen på min scene
Jeg giver mig selv tegn – Mærker jeg lever under sommerregn
Født sidst juli – Baby! Jeg er juli’ helt egen
Bliver tilbedt som var jeg en gud – På min hjemegn
For jeg ser jo godt ud – Siger jeg grinende, mens jeg ser på dig
Jeg mærker mig, jeg mærker dig – Følelserne sider ude på tøjet
Du mærker dig, du mærker mig – Jeg har det rette glimt i øjet
Jeg har ryggen ret, brillen sat – Og blikket let forhøjet
Smiler fordi i synger med – En almindelig lørdag på Strøget

Vers på vers og tanker der skaber tilbagevendende omkvæd! Sommerregn kan være godt for kroppen, for så mærker du, at du lever. Kan være godt for sindet, for så mærker du, at du er i live. Kan være den bedste medicin for sentimentale gamle fjolser, der mangler, at få sig selv bekræftet ... Det kan anbefales!

Moder jord er storsindet, hun tænker på os! Barmhjertigt ...

T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar