torsdag den 30. juni 2011

Toby' Bars ... De er magiske


To sjæle der brænder – Skæve på ungdommens drugs
Der bliver i blodet, lide i hjertet – Mere fængende end blunts
Hverdagens fuck ups – Men weekendens helte
Der lige som rigtig føler for det – Der lige som har noget, at fortælle
Og du nyder det allerede, bitch – Uden egentlig, at ha’ smagt på det
Og selvom du kalder dig selv for hater – Passer du på det
Ud af publikationen – Sigter mod millionen
Tror det på tide, prinserne – Lader deres hoved pryde med kongekronen
For vi ligger det hele ned – Med kræfter som en tsunami
Så hey mammi, hvem havde troet, at det sku’ bli’
Noget af det største – Selv om det er noget af det første
Hvem havde troet vi allerede ku’ kalde os nogle af de bedste
I er velkommen til, at elske – Velkommen til, at hade os for det
Her er så beviset – LP har, hvad der skal til
Saluterer til Nik & Jay – Takker for det excentriske
Her står vi på randen til succes – Vi er magiske
Jeg læner mig tilbage – i aromatiske dyner
Drømmer om at ku’ gå på vandet – Skabe blå skyer
Jesus – Stjernebarn der siger goddag til Kristus
På gensyn min ven – Hilser jeg gavmildt fra guds hus
For jeg har ting jeg skal nå – Jeg har ting endnu at se
Folket kalder – Min tid er kommet, store ting vil ske
For du kan høre de allerede synger med i kor – Gospel
Tager et ’break’ fra alt det negative – Husker de har en chance til
Hallejah – Det hele sker nu, JA!
Og jeg har tænkt mig, at nyde det i langdrag – Bare fordi jeg ka’
Gøre det – For jeg kan se mig selv i spejlet, jeg tør det
Ser mine dæmoner i øjnene – Har endnu ikk’ set for store drømme
Privilegeret – Så det står mig ud af ørene
Sofistikeret – Jeg havde aldrig en grund til, at åbne bøgerne
Måske havde jeg? – Men husk ordene, ”Der var engang” …
For du husker vel stadig – Da du hørte mig for første gang

Lange vers (Rap), der vente på korte, men magiske toner! - Her har du begyndelsen på en toer! Brap!!!

T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar