torsdag den 30. juni 2011

De Bedste ... Vi Er Magiske!!!

Kender i det, at man bliver fanget? Man bliver kidnappet af det tidsløse, fordyber sig, imens verden fortsætter udenfor. Det er magisk! Det slår alle dine forventninger! Jeg jagter disse øjeblikke, hvilket jeg nogle gange tror er en fejl, fra min side. Jeg prøver at fremtvinge disse øjeblikke, hvilket sommetider dræber dem. Jeg jager stadig, på trods af det ikk' hjælper min inspirationsløse situation.

Men ud af ingenting, ud af det mindste skabes det så! Øjeblikket, vi alle har ventet på. Klimakset der har ligget en i vente, for på trods af, der kan gå lang tid imellem, er man altid sikker på det kommer tilbage. Og det gjorde det så. Ovenpå et langt stykke tid, hvor de første linjer ikk' havde noget specielt og byde på og dagen omkvæd på ingen måde greb én under bruseren.

Sommeraften, Cola fra Aldi og en gammel lejlighed i Holbæk Ø, var alt hvad der skulle til!


Efter at have lyttet, efter at have besluttet, fik vi dette resultat!

Intro:

Hænderne i vejret
For jeg har den smukkeste pige her, der nogensinde har været

Jeg vil bunde den her flaske – Som var det min sidste
Jeg vil elske med hende, den her gang – Som var det min sidste
Jeg vil gribe den her nat – Som var det min sidste
Jeg vil gøre det hele – Som var jeg den bedste

Omkvæd:
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, ...

Jeg lukker mig selv ind – Iklæder mig selv skyklapper
Hilser pænt og smiller til alle dem jeg nu engang elsker
Flipper ud til banale lortesange – Glemmer mine principper
For jeg gør det så stort – Tager det så højt, at hele verden elsker
Mig for det – At hele verden rocker med på det
Jeg smider alle hæmninger – Og glemmer, hvad jeg står op til
Glemmer, hvad jeg så op til – For nu er det mig selv
Jeg elsker så vildt med fremtiden – Jeg næsten slår den ihjel
For det er i dag jeg lever – Lever uden at tænke på i morgen
Tænker, i dag er en god dag at dø på – Hvisker jeg til ham for oven
For jeg er lykkelig – Mit liv er definitionen på livsglæde
Og jeg prøver at dele det med dig – Musik du kan definere dit liv med
Jeg skyder mod stjernerne – Og rammer lidt tilfældigt
Men jeg er sikker på, når jeg rammer – Rammer jeg rigtigt
For dagen i dag, NEJ – Er langt fra min sidste
Så jeg gør det som jeg gjorde det i går – Som var jeg den bedste


Omkvæd:
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, ...

C-stykke:
Hænderne i vejret
For jeg har den smukkeste pige her, der nogensinde har været

Jeg vil bunde den her flaske – Som var det min sidste
Jeg vil elske med hende, den her gang – Som var det min sidste
Jeg vil gribe den her nat – Som var det min sidste
Jeg vil gøre det hele – Som var jeg den bedste

Omkvæd:
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, ...

Boom!!!

Love LP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar