fredag den 8. april 2011

Så Langt Fra Fortiden ... Damn! Det tiltaler mig

Sygelig jalousi – I like
Hater beskeder, wannabe – I like
Stik mig en Sprite – Godt selskab, vodka og Bali
Set dig ned og hør mig trylle – Se mig lave kunst uden maling
Lad mig gøre situationen behagelig – Hør, jeg er snakkesalig
Skru lidt op for mig, flip ud – Ingen andre end mig ser det
Et skridt foran det andet – Jeg hjælper dig gerne med det næste
Forsikre dig om, hvis du elsker mig – Vil du elske det
Penge skudt i røven på mig – Noget stort er sat i scene
Med min anden stemme i ryggen – Ku’ ikk’ gøre det alene
Om vi kan? – Det skulle jeg mene
Ja! Sågar tror jeg faktisk vi kan blive nogen af de bedste
Nu er der bare fremtiden at teste – Et nyt lad at læse
Bagspejlet er pillet ned – Fortiden kan blæse mig et stykke
Men misforstå ikke – For fortiden har gjort mig til den jeg er i dag
Men fuck jeg har kæmpet for det – Glemt lysten til at se mig tilbage

Jeg kan trylle ... Join the magic, 150 kr. for et styk!

T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar