tirsdag den 5. april 2011

Jeg Drømmer

Før fandt jeg dig kun i mine drømme
Fra provinsen til parcelhus i hovedstaden - Et helt liv før natten var omme
Mistede dig, når jeg åbnede øjnene - I håb om at se dig
På puden ved siden af mig - Men du forsvandt ved synet af solens stråler
Forelsket - Men i hvad?
En illusion der blev til virkelighed - Ved mørkets frembrud
Englene må have kysset dig - Sunget i kor med himmelens sendebud
Jeg sover længere og længere nu - Tager drømmen om dig længere ud
På den anden side af universets grænser - Hvor alt lukker og slukker
Byder op til dans i mørket - Du nejer pænt og jeg bukker
Før solopgangen - igen mørket slukker
Og heltene larmer i gadebilledet - Deres drømme de glemmer
Jeg var ladt med kærlighed - Fra top til tå
Nu viser dine morgenrøde øjne mig fremtid - At vi for altid vil bestå
På må og få - Glider vi sammen igennem denne verden
Jeg fandt dig, selvom det var umuligt - Det vil jeg lære dem

Men nu har jeg dig - Jeg sover ikk' længere! <3

T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar