tirsdag den 26. april 2011

Endelig signet! Hitmakers + Cutshot + LiciousPeople = BANG!

Jeg sider på min flade, i et varmt klasselokale, i Holbæk V, da jeg kommer i tanke om, at jeg lige er blevet signet til et pladeselskab. Jeg kommer i tanke om, min drøm er gået i opfyldelse! Eller noget af den er. Sammen med manden, Marcel Mark Gbekle, der er skabt af guds engels højeste toner, står sammen med mig på kanten til storhed. Hver gang jeg høre singlen, BANGE, ud gennem højtalerne, tænker jeg på hvad i tænker, hvad vil i tænke? Ka' i lide det vi laver? Vil i overhoved lytte til det? Jeg ved det ikk' og det skræmmer mig. Jeg er angst, jeg har angst! Jeg ryster over hele kroppen, bare jeg føler den mindste frygt. Jeg frygter "failet" og dets efterspil. Tanken om, at skulle starte forfra. Starte på noget nyt. Noget jeg måske ikk' har lyst til.

Presset fra alle kanter - Jeg har fundet min overmand
Kærlighed er det eneste lys i horisonten - Musikken har tager overhånd
Svæver rundt i mit sind - Som den ondeste ånd
Truer med at rive min verden ned - Mig og min dæmon går hånd i hånd
Sammen indtager vi hele verden - Er sjælen midt i menageriet
Siger jeg skaber kunst - Men lige nu, ser jeg ingen maling i billedet
Kun rammen der springes - Normalitet, for hverdags-sceneriet
Bag facaden er jeg bare drengen - Der drømmer mere end at leve livet
Drengen der tager dagens vers - Og gør dem fængende som omkvæd
Drengen der alt for tit mister jordforbindelsen - Og ikk' kan deffinere virkelighed
Jeg har lukkede øjne - Selvom jeg så gerne vil have det hele med
Mindes de tidsløse minder - Der endnu ikk' har fundet sted
Jeg prøver på, at gribe - essensen ud af den klare luft
Mens jeg bekymre mig for lidt - Lever på lettelsens suk
Falder! - For det er så overvældene når de krampende abstinenser forsvinder
Jeg er tilbage, selvom jeg lovede en pause - Lyt til mine bekendelser

Men på trods af angsten, for lad os sige virkeligheden, vender jeg altid tilbage. Selvom skolen kalder på mig, vender jeg tilbage til det jeg har allermest kært. Musikken! Jeg ser ikk' musikken som min dæmon, med derimod min engel. Folk fortæller mig, det er min dæmon, som forgifter mine tanker i sådan en grad, at jeg ikk' kan koncentrere mig om noget som helst andet. Folk fortæller mig, at musikken, burde være min plan b, men hør! Hvem har sagt der skal være en plan b?

Læren der ikk' tog chancen dengang han havde den? Et klogt hoved, der har taget sin chance og nu prøver at får mig til at spilde min for hans? Mine forældre, dine forældre? Alle siger det, alle!

Men nu er jeg her. Jeg sidder i et varmt klasselokale, i Holbæk V. Har for længst glemt, ladet være med, at høre efter. "Den Jeg Er", køre i mine øregange på repeat. Igen og igen. Læren sender mig irritable blikke, men det rager mig en skid. Sangen bliver bedre for hver gang jeg høre den. Jeg tvivler mindre og mindre på mig selv og min plan. Min mission. Nummer 1.

Vi kan gøre det, jeg kan bare mærke det. Jeg kan mærke når man rammer helt rigtigt. Som når kvinden stønner ekstra, når man rammer hendes g-punkt. Jeg ved vi kan "owne" den her business. Jeg har på ingen måde brug for en plan b. Aldrig i livet! Med de fantastiske mennesker jeg har fået i ryggen, den fantastiske ven der står ved min side gennem det her og min egen vilje. Så siger det!

BANG!!!

T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar