onsdag den 16. februar 2011

Stop Tiden, Lad Os Fortsætte

At vente, har aldrig set ud til at være en bedre ide end nu
Har lyst til at klynge mig fast i håbet - en lille chance for os to
Min samvittighed siger jeg skal gå, mit hjerte siger jeg skal blive
Kan ikke forsvare noget overfor mig selv, ingen ord vil ud, intet at sige
Kun en tavs uvished - Og måske en alt for tidlig sandhed
Men situationen var så tiltrækkende - sagde stop, men kunne kun blive ved
Jeg føler mig ensom - Selvom jeg stadig kan mærke dit selskab
Selvom jeg kan stadig mærke dig
Alene i salen - Det er kun mig spejlene reflektere
Kun din silhuet dukker op og smiler - Men forsvinder når du er aller tættest på at kysse mig
Det tætteste jeg var på dig
Var tæt nok til jeg kunne se alt det potentiale du har
Kort tid, men jeg nød hvert evig eneste sekund jeg holdt om dig
Stop den for det ser ud til det kun er der vi fortsætter
De samme avissider, mange mennesker og kulden - At vente virker ikk' sundt
Men at give dig videre til en anden, er det der gør mest ondt

"Jeg gik, jeg gav, kom tilbage, fik alting, fik ingenting? Spørgsmål, hvor er jeg henne, hvor er du?!"

Tobias

Ingen kommentarer:

Send en kommentar