mandag den 21. februar 2011

Opskriften På Uendelighed

Fra provinsen, til tættere på min fremtid, smukke piger og pop musik
Champagne, business, fine selskaber og bordskik
Fra travl hverdag, propfyldt med lektier, job og studie
Til korte og lange ferier, med flirt, forelskelse og kærlighed i
En mærkelig drink - Tror man kalder den for livet
Og selvom lortet en gang i mellem smager dårligt - Drikker jeg for den jeg er blevet
Uden at være i tvivl om at smagen af jordbær nok en dag kommer tilbage
For succesen er lige rundt om hjørnet - skal kun bruge en enkelt dag
Så ser ingen grund til at omformulere - Kun et normalt menneske at opsummere
Musikken giver mig gåsehud, på max - Spændt, for der kommer mange flere
Takker dig for hvem du er, min pige - Min falske lady freind
Såret, men klar til at glemme - Lidt grønt i blodet, klar til at fade
Vi vil altid være okay, Shit!
For min stemme til dig dør aldrig, som var tracket med konstant delay
Livet kan være så fantastisk, at man kun håbe på et liv efter døden
Den gode smag vender tilbage, her kommer sødmen

Hun er med i alle tekster - jeg nu engang læser
Og hendes silhuet tegnes i alle cirkler - Al den røg jeg blæser
Altid hende min profil først og fremmest viser - Jeg kan mærke hende udenbys
Og hendes distance nærvær holder mig varm i kulden, når jeg sku' frys'
Attraktive tanker - om en attraktiv fremtid
Dopet med tekster, skrevet på god rødvin og kærlighed
Ærlighed, der kunne ramme selv de mest ekstremistiske i det fjerneste
Alt fra godt, der bruges til ondt - Til ondt der kan bruges til det kærligste

Find dig i teksten, for i er der allesammen. Specielt én! ... Er det for sent?!

T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar